Peacock!

En sak som jag gillar väldigt mycket, eller ah..... sak eller sak, DJUR för fan! Shysst att kalla dem saker, så ser jag faktiskt inte på andra levande varelser, trot eller ej....  ;)

Tillbaks till ämnet, Påfåglar. ÄR de inte helt underbart, vackra djur?! Helt otroliga färger. Blev helt ställd då jag såg en för första gången på riktigt, hehe..... jaja, kanske vanligt att se vad vet jag? Men JAG blev impad!

Sitter nu o funderar på vilka "coola" (HAHAH!!, så töntigt ord tycker jag, fråga mig inte varför) kläder/klänningar man skulle kunna göra med inspiration av påfågeln? Har för mig att jag sett endel sådant tidigare, men hittar inget alls då jag googla (jag googlar allt =P).

Någon som kan hitta ngt "coolt"?










Detta var vad jag hitta då jag googla =P Lite snyggt endå, eller hur?

/FN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0