The King of Pop

Jag tycker (precis som hur många andra som helst) att det är otroligt tråkigt att
Micheal Jackson
, självaste King of Pop har avlidit. Han har verkligen satt sina spår i musikens historia, det tror jag alla kan hålla med om! Jag har alltid gillat honom, liksom faschinerats av honom. Hans musik, hans dans, hans sätt, hans utseende, hans liv, hans bakgrund - ja, allt med honom! Att han gått bort är otroligt tråkigt, men jag kommer iaf att minnas honom och lyssna på musiken, för visst är den fortfarande lika bra?

Ikväll, i brist på annat att göra, såg jag på detta... nämligen en intervju från 1993 där Micheal Jackson berättar om stora delar av sin uppväxt, relation till sin familj, karriär, rykten och musiken & framtiden såklart! Detta har varit en livesändning tillsammans med Oprah Winfrey som intervjuar! Tyckte personligen det var roligt att se, och ett bra sätt att minnas Micheal på. Inte sant? =P Visst verkar han vara en bra person?

The King of Pop - Micheal Jackson


Ska nu söööva! Natt! =P

/FM


Kommentarer
Postat av: HERMELIN

superfin blogg :)

allt bra ?

2009-07-12 @ 11:05:40
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Randy

Han verkade vara en sjukt bra person =)

2009-07-13 @ 11:22:36
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0